Trenutno je na strani 1 obiskovalec
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  28. 1. 2007 - Poprova multiloncnica

Tako stiskali pa se nismo že dolgo:)

Se vidi, da je prišla zima v naše kraje.

Poprova ekipa v vrsti zbor na lansiranju Časopisa za avtonomno mišljenje Arzenal v Stari elektrarni. 



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Rok Klemenčič ob 14:29  |  Permalink  |  Komentarji (3)


  27. 1. 2007 - SVEŽI ARZENAL

Včeraj smo v stari elektrarni lansirali časopis za avtonomno mišljenje- Arzenal. Tako pa izgleda časopis, svež iz tiskarne.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 20:19  |  Permalink  |  Komentarji (5)


  25. 1. 2007 - ANIMACIJA ZA ARZENAL

Animacija je del kampanje za novi mesečnik Arzenal, ki ga komunikacijsko lansira studio Poper.



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 13:57  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  19. 1. 2007 - STRIPTIZ



Pred tremi dnevi naju je z Majo za Mladino fotografiral Borut Peterlin. Mladina je želela v rubriki Striptiz predstaviti delo studia Poper.

Borut (na sliki) me je zelo navdušil s svojo pozitivno energijo in mojstrsko predanostjo fotografiranju. Kocept fotografije, ki ga je predlagal Borut, sva z navdušenjem sprejela. Seveda, kdo pa si ne bi želel zabiti žeblja skozi ekran lap topa?! :)

Borut bo v bližnji prihodnosti izdal knjigo s fotkami, ki jih je napravil za Mladinino rubriko Striptiz, fotografije pa bo kmalu tudi razstavil v Londonu.

Med delom smo tudi odkrili, da imamo veliko skupnih interesov in podobnih še nerealiziranih projektov, tako, da bomo zagotovo v bližnji prihodnosti še sodelovali.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 23:45  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  14. 1. 2007 - ARZENAL

Časopis za avtonomno mišljenje - Arzenal bomo lansirali 26.1. v stari Elektrarni, kupiti pa ga bo mogoče v vseh trafikah od sobote 27.1. dalje. Če želite dobiti bedge (na sliki) ali pa v prihodnje sodelovati pri ambicioznem mesečniku se kar oglasite pri nas v studiu Poper. V prihodnjih tednih bomo o lansiranju Arzenala, ki je iniciativa ZRC SAZU, na tem mestu še podrobneje pisali. Spletno mesto, ki je tudi delo našega studia pa bo lansirano sredi prihodnjega tedna.

Iz uvodnika:

Kolegij Znanstvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti (ZRC SAZU) se je odločil, da 25-po obletnico samostojnega obstoja centra ne bo počastil z običajno proslavo in slavnostnimi nagovori, pač pa bo skupaj z zunanjimi sodelavkami in sodelavci oblikoval in izdal »ničelno« številko novega časopisa za avtonomno kulturno in družbeno refleksijo. Pri tem nas ne žene le želja po drugačnem po drugačnem praznovanju obletnice. Razlog za našo odločitev je tudi nelagodje zaradi dejstva, da po osamosvojitvi v slovenskem prostoru ni bilo mogoče oblikovati in izdati časopisa, ki bi prinašal zanimiv, poglobljen in neobremenjen premislek sicer izjemno dinamičnih procesov v kulturnem in družbenem razvoju Slovenije in sveta okoli nje.

Tovrstni projekti so v veliki večini še naprej ostajali pod pokroviteljstvom politike, ki je po 1991 sicer dobila različne predznake, vendar je tehnologija obvladovanja razprave o kulturi in družbi ostala več ali manj ista. Glede na to ne preseneča, da tudi 15 (?) let po nastanku nove slovenske države kultura še vedno nastopa kot poligon za politično delovanje, še posebej boleče pa je dejstvo, da so v vlogi na videz neodvisnih komentatorjev kulturnih praks (v najširšem smislu) nastopali odkriti? podporniki posameznih strankarskih politik ...

2. Tudi zato smo se sami zavestno odločili, da bomo namesto navidezne neodvisnosti priznali svojo odvisnost od kulturne, znanstvene in druge kreativne dejavnosti in dejavno uresničevali svojo zavezanost znanstveno radovednemu razpravljanju o kulturnih praksah in dužbenih procesih, katerih del smo tudi sami. Ne skrivamo upanja, da bomo s tem konkretnim posegom v politično neobremenjeno razpravljanje o kulturi in kreativnih praksah prispevali k temu, da se bo v Sloveniji postopoma zapolnila praznina, ki je nastala zaradi zgoraj omenjene tradicionalne vloge politike, po l. 91 pa tudi zaradi agresivne komercializacije slovenske medijske pokrajine.] Nenazadnje tudi zato bolj kot kdaj koli potrebujemo časopis, ki ga bo vodila in urejala odvisnost od kulture, ne pa ne-kultura politične odvisnosti ...In ustanova kot je ZRC SAZU nedvomno lahko prispeva svoj del k nastanku takega časopisa.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 16:54  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  03. 1. 2007 - oli & roko

Work in progress… Dve glavi u kup je več kot ena…(polnočna modrost):)

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Rok Klemenčič ob 00:26  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  01. 1. 2007 - Creative Commons




Ločitev med proizvajalci (informacij, kulture) in potrošniki se trenutno razblinja. Copyright, kot pravni institut, je v večih primerih neuporaben. Kaj to pomeni za komuniciranje v javnem prostoru? Kaj to pomeni za oglaševanje? Kaj to pomeni za oblikovanje in oblikovalce? Kaj za programerje? Lawrence Lessig o kulturi produkcije in recepcije.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 17:34  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper