Trenutno je na strani 1 obiskovalec
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  29. 4. 2009 - Gursky World



Da, Andreas Gursky, v tem trenutku najbolj vpliven fotograf, prodaja svoje slike za več kot tristo tisoč funtov. Hladne, na meji resničnega, fascinantne v podrobnostih in svojevrstni perspektivi. Ali so vredne tega denarja je drugo vprašanje, ki ga tukaj ne bomo rešili. Čeprav se zdijo fotografije enostavne, so zelo premišljene. Delujejo na velikem formatu, včasih celo skoraj hipnotično. Zanimiv model tale Gursky in tale simpatičen dokumentarec odpre precej novih vprašanj o fotografiji.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 15:45  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  16. 4. 2009 - Kuharija

Pred časom sem pisal o tej fotografiji in obljubil, da bom kuhal večerjo za tistega/tisto, ki bo uganil/a kako je bila fotografija narejena. In evo. Odgovor je pravilen. Tako je: kriva je bila para na objektivu.

Neznani/neznana "J." mi naj pošlje mejl na oliver afna poper.si pa se domeniva za obljubljeno kuharijo. :)

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 05:59  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  13. 4. 2009 - Youtube remixed!

OK: obljubim, da bom prihodnjič postal nekaj originalnega kar bom sam napisal. Vendar tole spodaj je več kot originalno. Kutiman genialno miksa različne Youtube videe v novo celoto. Res dobro!

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 08:32  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  08. 4. 2009 - Bi se rada peljala z Bmw-jem?



Tukaj je URADNI oglas za Ukrajinsko vojsko. Mislim, da podira vse rekorde. :)

Girl 1: Would you take us for a ride in your BMW?
BMW driver: Even to the end of the world!
Soldier: Hey, I’d like to down some vodka water, girls!
Girl 1: Just a second!
Girl 2: Where do you live?
Soldier: Right here—daytime at work, and at night in the clubs!
Girl 1: Which work?
Soldier: Contract of course!
Blonde girl: Contract? Marriage contract or what?
Girl 3: Army contract, stupid!
BMW driver: Hey, don’t you wanna ride in my car?
Girls: Forget it, take yourself for a ride!
Narrator: It’s about time for new heroes! With contract based service in the Ukrainian Armed Forces!


via

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 16:35  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  08. 4. 2009 - Uf



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 16:01  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  08. 4. 2009 - GLOBAL FLAG

Kanadska medijska fundacija Adbusters je pred meseci razpisala precej zanimiv natečaj. V njem so pozvali ustvarjalce, da pošljejo svoja videnja zastave, ki bi reprezentirala ves svet. Globalne zastave torej, ki bi nosila vsem razumljivo pozitivno sporočilo. Razpis je bil najprej zelo kritiziran, saj so v žirijo povabili same zahodnjake, med katerimi tudi ni bilo nobene ženske. Kasneje so se odločili, da bo o zmagovalcu odločila publika. Tukaj je zastava, ki je dobila največ glasov.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 13:07  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper