31. 3. 2007 -
ZAUPANJE KOT KOMUNIKACIJSKI PRISTOP
|
|
Oglaševanju, vsaj precej velikemu delu ne bo preostalo drugega. V iskanju stika zaupanja s potrošnikom se oglaševanje seveda poslužuje različnik taktik. In čeprav gre za poskuse iz oglaševanja napraviti bolj pristno formo komuniciranja, je ta prav zaradi prikrivanja lastne intence agresivna in pripomore še k večjemu nezaupanju do oglaševalskih pristopov.
Stuart Ewen dobro ugotavlja, da je to edina subverzivna raven agresivnega oglaševanja.
V članku, ki ga je napisal Steven Heller lahko na desni strani vidite kar nekaj zanimivih primerov poskusov oglaševanja, ki se poskuša približati potrošniku tako, da zamolči intenco prodaje.
Opažanje Stuarda Ewena presega vizualno raven manifestacije oglasov. Dotika se predvsem drugačne filozofije poslovanja oglaševalskih agencij.
Na sliki : v "street" kampanju uporabljena led maskota za televizijsko serijo, zaradi katere so v Bostonu sprožili proti teroristični
preplah.
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil
Oliver Vodeb ob
22:33 | Permalink | Komentarji (
0 ) |