"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Blog ----------------------------------------------------------------
11. 4. 2007 -
Parodije in videoportali
Če bi kdo par let nazaj rekel, da bo Alanis kdaj posnela kakšno videospot parodijo nekih r'n'b -jevcev in jo dala prosto na Internet, bi ga mirno poslal po injekcijo na Polje in mu predpisal dieto z veliko železa. Očitno so se domače (ok, recimo pol-profesionalne) video-produkcije začeli posluževati tudi zvezdniški liki (oz. njihovi hlapci), ki lahko na ta način izrazijo tisti del sebe, ki jim ga ne uspe poriniti skozi založniški filter. Pri tem močno pomaga enostavnost distribucije vsebin javnosti - servisi kot so youtube, videogoogle, metacafe in podobni so se razpasli kot gobe po dežju in ogromno služijo na račun beleženja, kaj se ljudem v danem trenutku dopade. No, napovedovanje trendov je bilo očitno vredno krasne miljardne vsote prevzema servisa youtube. Zdaj pa tecite po novo ploščo od Alanis!
oglaševanje komunicira z oglaševanjem- se spomniš lovro flesh ekrana na memefestu 2003?- mediji komunicirajo z mediji, alainis z black eyed peas. meni je ljubša prva- torej verzija morisetke. v jeziku memetike bi lahko rekli, da se alainis priklopi na black eyed peas- in bolj kot se suče njihov spot, bolj je popularen tudi drugi, čeprav je kao njegova kritika...
v osnovi učinkovit pristop, če pa gre v vprvi vrsti za tržni manever ali pa za glasbo, ki tako komuniciranje uporablja kot del lastnega koncepta je vprašanje.
bom še moral parkrat poslušat komade, da si ustvarim mnenje. res pa, da nisem bil nikoli ravno fen morisetke.
15. 04. 2007 - 14:24
Avtor:
oliver (
)
oglaševanje komunicira z oglaševanjem- se spomniš lovro flesh ekrana na memefestu 2003?- mediji komunicirajo z mediji, alainis z black eyed peas. meni je ljubša prva- torej verzija morisetke. v jeziku memetike bi lahko rekli, da se alainis priklopi na black eyed peas- in bolj kot se suče njihov spot, bolj je popularen tudi drugi, čeprav je kao njegova kritika...
v osnovi učinkovit pristop, če pa gre v vprvi vrsti za tržni manever ali pa za glasbo, ki tako komuniciranje uporablja kot del lastnega koncepta je vprašanje.
bom še moral parkrat poslušat komade, da si ustvarim mnenje. res pa, da nisem bil nikoli ravno fen morisetke.