18. 12. 2008 -
projekt TUDI JAZ
|
|
Jeseni smo začeli sodelovati pri projektu Tudi jaz, ki sta ga zasnovali dve društvi– Focus in Humanitas kot glavna partnerja ter nekaj drugih pri podpori različnih tematskih sklopih. Tudi jaz je projekt (financiran pretežno s sredstvi Evropskega sklada), ki skuša spodbuditi predvsem slovensko javnost k bolj trajnostnemu načinu življenja. Odpira problematiko potrošnje, okoljske ozaveščenosti in drugih „velikih“ malenkosti. Projekt ima za razliko od drugih, na prvi pogled podobnih iniciativ, ki v svojih majhcenih krikcih ponavadi preslišane v širši javnosti, dokaj jasno določene ciljne skupine, na katere usmerja svoje impulze. Skuša ciljati na mnenjske vodje, se pravi na izobraževanja učiteljev v šolah, preko krepitve in izobraževanja nevladnih organizacij ter vključevanja državnih inštitucij, da bi na njih rasla zavest trajnostnega razvoja, ki bi jo kasneje širili v svojih vplivanjskih krogih.
Pri projektu smo sodelovali kot načrtovalci in oblikovalci različnih komunikacijskih orodij:
spletne strani www.tudijaz.org, ki služi kot oglasna deska projekta, center osveščanja in tudi kot odskočna deska do nadaljnjih informacij z drugih virov.
Projekt vključuje tudi vsesplošno kampanjo, namenjeno splošni javnosti, ki se na nomadski način premika kjer sta voda in hrana - beri ljudje. Prav zato so ta del akcije poimenovali Nomadska šola.
Za ta namen smo jim pripravili priročno knjižico, kjer interesenti dobijo osnovne informacije o projektu in obilo napotkov za "prešaltanje" na družbi in okolju manj uničujoče delovanje preko vsakodnevnih opravil.
Poleg tega smo zasnovali in oblikovali novo glasilo Etični potrošnik, ki je pred kratkim izšlo v nakladi 2000 izvodov. Dobi se ga na različnih info točkah, tukaj ga pa lahko prelistate v pdf obliki. Naslednja številka bo ugledala luč sveta nekje spomladi in upamo, da ne bo zadnja.
Pri snovanju in oblikovanju tiskovin nas je gnala želja, da bi bili čimbolj ekološki. Obe publikaciji sta bili natisnjeni na zelo dobrem, 100% recikliranem papirju Cyclus Dalum. Notranjost Etičnega potrošnika je oblikovana s kombinacijo le dveh tiskarskih barv, za ovitek pa smo ohranili tisk v fullcolor varianti.
Splošna knjižica formata A6, ki je izšla prav tako v 2000 izvodih, pa ima še eno zanimivost. Da bi naredili knjižico vizualno bolj zanimivo, smo si zamislili izsek v obliki govornega oblačka, ki ga uporabljamo kot spremljevalni element v CGP-ju celtonega projekta. Oblikovanih ostankov seveda nismo zavrgli, ampak smo jih spremenili v male vizitke „flajerčke“ z različnimi citati in URL -naslovom, ki se jih tako širi po komunikacijskih vozliščih. Nastalo jih je cca 14000!
Proces izdelave je bil nekoliko dražji, vendar smo s tem dobili še eno komunikacijsko orodje.
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil
Rok Klemenčič ob
12:32 | Permalink | Komentarji (
0 ) |