Tako sem poimenovala predavanje za SEMPL, osrednji dogodek medijskih strategov, planerjev in kreativcev vzhodno evropske regije, ki ga je letos obiskalo več kot 600 udeležencev. Z naslovom sem želela napovedati, da bo predavanje kritično analiziralo vlogo oglaševanja, medijev in potrošništva v današnji družbi. Izkazalo se je, da sem se zmotila – mnogi so naslov razumeli drugače – mislili so, da jih bo predavanje popeljalo v skrivnosti /verjetno tehnike in recepte/ stimulirane potrošnje. Zanje je bil naslov zavajajoč. Drugačen pomen, zgleda, v tem okolju ni možen.
To je bilo moje ključno spoznanje in zanj se je bilo vredno odpraviti v vlažen Portorož.
Namera našega studia je, da občasno artikuliramo naše poglede in spoznanja. Hkrati p s svežimi in neobremenjenimi očmi spremljamo sceno, s katero smo glede področja dela delno povezani, a zaradi drugačne orientacije v veliki meri samoizločeni.
Z zanimanjem sem poslušala predhodne predavatelje, Švede, Slovake, Angleže – govora je bilo o osebnostih blagovnih znamk, za katere je ta trenutek najbolj napredno, cool, da se jih zmeri z Jungovo ali Mayer Briggsovo tržnim namenom prilagojeno lestvico introvertiranosti- ekstraveriranosti, čustvovanja-mišljenja ipd. ter uskladi z osebnostmi potrošnikov, o premajhni vlogi meritve resnične učinkovitosti oglaševalskih sporočil v Sloveniji z namigom, kje se le-te lahko naroči ter o spremembah in povsem novih trendih, ki zaukazujejo ustvarjanje in nego comunitasov /skupnosti/, kot je to kunštno povedal predavatelj . Vprašanj, dialoga s publiko po posameznih predavanjih ni bilo.
Kaj vse je sledilo, ne vem. Morje pod Bernardinom je bilo kljub sivini vabljivo. Dnevno svetlobo sem potrebovala tudi za obisk nekega drevesa ob stari cesti med Belim Križem in Strunjanom. Ta kaki ima dobro lastnost, zgleda, da je nikogaršnji, vsaj obira ga nihče. Torej, če sem v novembru v teh krajih, ga razbremenim sama. Open source gor ali dol, točnih koordinat drevesa ne povem.
|