04. 1. 2008 -
Taksonomija potrošnika
|
|
Kolikor toliko uspešno sem se izogibala prednovoletni potrošniški mrzlici, razen neobhodnega nakupa sestavin (oreh ne rase na našem vrtu) in materialov za "izdelaj si sam" darila in jedi, zdaj pa name že prežijo novi lovci - posezonska znižanja. Ob nabitih parkiriščih pred nakupovalnimi središči se sprašujem, zakaj ljudje svoje sledove raje ne puščajo na sveže zapadlem snegu nekje nad tem sivim pokrovom. Zagotovo pa puščajo/mo drugačne sledove z vsakim svojim nakupom - sledove svojega okusa, ali "tastespace", kot se izrazi Dawid Lewis v "Duši novega potrošnika". Če so računalniški sistemi v zadnjem mesecu zabeležili eksponentni porast nakupov neuporabnih, kičastih okraskov, bleščic in lučk, šunk in potic, mi še vedno verjamemo v stare, krhke steklene okraske naše tete, ki je nisem nikoli poznala, in mah iz gozda. Smreka pa je umetna, da ne sekamo vedno nove (jaz), da ni treba pobirati iglic (mami). Kakšne bodo potem naše prihodnje nakupne namere?
|
|
Dodaj v del.icio.us |
---------------------------------------------------------------- |
Objavil
Anita Ivačič ob
10:25 | Permalink | Komentarji (
0 ) |