Visitors online: 3
eng | slo

Conceptual, creative and tactical interactions
blank blank blank blank blank blank blank blank





Kul je premisliti droge!
------------------------------------------------------------------------

Zavod za zdravstveno varstvo Ravne je naro�il vseslovensko plakatno kampanjo z izhodi��em: >Alkohol, tobak in ostale droge predstavljajo globalni problem. Med - u�ivati droge ali ne u�ivati drog, lahko svobodno in odgovorno izbirajo samo dobro obve��eni in osve��eni posamezniki.<

Kampanja je namenjena predvsem osnovno�olcem in srednje�olcem. Glede na ciljno skupino smo morali biti �e posebej pozorni pri izbiri komunikacijskega pristopa, saj nagovarjamo oziroma komuniciramo direktno z mlado in ob�utljivo publiko. Nagovori, prikazani v analizah vzor�nih materialov mednarodnih kampanj, ki se ukvarjajo s problematiko drog, so po na�em mnenju problemati�ni. Zavzemajo polo�aj avtoritarne avtoritete, velikokrat zastra�ujejo in nagovarjajo javnosti na vzvi�en na�in, ki �e vnaprej predpostavlja nemo�nega odvisnika. Plakati so v ve�ini primerov vizualno tema�ni, negativni, neatraktivni in revni. To ogla�evanje nagovarja s tipom avtoritete, ki ni v skladu s prevladujo�im na�inom, na kakr�nega se danes odzivajo mladostniki. Odzivajo se namre� na prikrito avtoriteto (pristop, ki ga zaradi manipulativnosti ne �elimo uporabiti) in jasno avtoriteto, ki temelji na racionalnih argumentih, demokrati�nih vrednotah in vklju�uje mladostnika v procese komuniciranja. Slednje je tudi zna�ilnost dru�benega komuniciranja, komunikacijskega pristopa, ki smo ga uporabili za to kampanjo.

Menimo, da je edini mo�en pristop, ki lahko ima pozitivne u�inke, tak�en, s katerim ne podajamo zgolj enega vidika, temve� da gradimo na racionalnih, tudi znanstveno dokazanih argumentih, ki jih mladostnikom pribli�amo v pozitivni dikciji in na za njih atraktiven na�in, pri tem pa jim omogo�amo aktivno vklju�evanje v javni diskurz. Plakat mora biti narejen na na�in vizualnega novinarstva, ki zajema ve�perspektivnost dana�nje dru�bene realnosti, obenem pa odpira prostor za dialog. V nasprotnem primeru kampanja problema ne re�uje, temve� je sama del problema.

Kampanja >Kul je premisliti droge< je bila koncipirana tudi s ciljem, da spremeni diskurz komuniciranja o problematiki drog in postavlja nove smernice na tem podro�ju v Sloveniji. Poleg plakata pa je vsebovala tudi komunikacijsko orodje v obliki spletnega bloga.

------------------------------------------------------------------------



 

News:
--------------------
: URBANI IMAGINARIJ
20. 10. 2011 - Maja gave a lecture on Interventions in public space at the international conference which was part of the project (Re)collecting Mostar (Bosnia and Herzegovina) - Urbani Imaginarij.
more >>
--------------------
: Openwear web platform now online
06. 7. 2011 - For anyone who is interested in the future of clothing production: check out the beta version of our collaborative clothing platform here:
www.openwear.org
more >>
--------------------
: News- what we are up to?
09. 12. 2010 - We have been very busy in the past months and therefore not so active on our own English web site.
But there is a lot to say.
more >>
--------------------

more news >>
 





top /\/\
Copyright © 2007 Poper