Trenutno je na strani 1 obiskovalec
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog arhiv
----------------------------------------------------------------
  27. 10. 2008 - MOJIH PRVIH 21 KM

Eni pravijo, da kompenziramo. Drugi, da smo zapadli v novodobno manijo biti in ostati mladosten, gibek, lepe postave. Tretji spet, da je športanje še ena modna muha, da množice zahajajo v trgovine in nabavljajo nova draga športna oblačila in copate – ve se, da je večina proizvedenih v azijskih »sweatshopih« v mizernih delovnih pogojih. Na enem delu sveta se mučijo za preživetje, da se mi na drugi, ekonomsko razviti strani, prostovoljno mučimo na tekaških preizkušnjah. Eni zato, da sebi in drugim dokažejo, kako hitri in neulovljivi so, drugi, da telo poženejo v višjo prestavo in se družijo. Tisti, ki na tekih prejemalo nagrade, seveda niso v tekaškem plemenu rekreativcev.

 

V nedeljo je potekal 13. Ljubljanski maraton – kar se mene tiče, pa prvič. Pred startom sem doživljala podobne pozitivne in močne občutke kot na množičnih zabavah z elektronsko glasbo. Učinek je zelo podoben: nepregledna množica, obilo adrenalina, vsesplošno vznemirjenje in energija, ki čaka na pok, da se sprosti. In potem se začne, vsak v svojem repetitivnem ritmu. Čeprav nihče ne more proge preteči namesto tebe, ne tečeš sam. Medsebojno vzpodbujanje te žene naprej. In seveda želja, da bi sam sebi dokazal, da zmoreš. In tečeš in tečeš in si vse bližje cilju. Na cilju pa te preplavi navdušenost, ekstaza. Organizem je nabit s hormonom sreče, endorfinom. Ravno želja po ponovnem občutenju sreče je odgovor fiziološke narave, zakaj pri ljudeh, ki enkrat pretečejo maraton, to navadno postane vseživljenjska okupacija. Šport je po tej definicija dobra droga, ki zasvaja.

 

Ves čas pa te spremljajo tudi nepregledna vrsta sponzorskih sporočil. Še sam postaneš mobilni oglas za Najboljšega soseda. Za tekači ostaja črta plastičnih kozarčkov in plastenk. Sicer je Snaga Ljubljana z rumenimi zabojniki skušala opozoriti na ločevanje bio in plastičnih odpadkov, a so ti zabojniki, žal, večinoma ostali prazni. Kupi smeti pa povsod drugje. Vsaj center Ljubljane je bil za nekaj ur osvobojen prometa. Tako tiha in spokojna se mi je zdela.

 

Za na konec: iskala sem pravično in okolju prijazno proizvedene tekaške čevlje, a zaradi odsotnosti ponudbe zaenkrat ostajam pri družbeno neodgovorni blagovni znamki. Če ste sami pred izbiro, morda namig za eko nakup. 



 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Anita Ivačič ob 15:35  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  20. 10. 2008 - Golf in astronavt



Še malo pa začnemo z novim projektom. Za zdaj vam lahko izdam samo ime : W_land. Že več kot leto ga pripravljamo skupaj z našim sodelovcem iz Hamburga. Alain Bieber je sicer urednik pri največji evropski reviji za umetnost Art magazin. Zgornji video pa je iz njegovega bloga, ki bo tudi vas vsakič znova inspiriral.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 09:00  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  17. 10. 2008 - Ivan Serpentinšek ozvočuje

Ivan serpentinsek ozvocuje


Tale link sem pravkar dobil od Sare iz Pariza. Prvič sem videl video posnetek tovrstne radijske oddaje in sem navdušen. Zelo talentirani fantje, res, svaka čast!

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 12:28  |  Permalink  |  Komentarji (0)


  10. 10. 2008 - Spremeni me

" Kaj se zgodi, ko človek, ki zna prodati vse, tudi iluzije, in je za to tudi nečloveško plačan, spozna, da ne more kupiti tistega, kar potrebuje – pa ne večnega življenja, ampak občutka, da dela prav?......" je zapisano na zadnji strani novega romana Spremeni me Andreja Blatnika (www.andrejblatnik.com), ki mi ga je Andrej dal v branje še v obliki rokopisa, da bi mu povedala svoje mnenje. Še posebej ga je zanimalo, če je morda kje udaril mimo na področju oglaševanju in biznisa.

Knjiga odpira vrsto pomembnih intimnih in družbenih vprašanj in težkih dvomov, a tu bom opozorila predvsem na svet oglaševanja. Glavni junak je (ex) uspešen oglaševalec, ki se sooča (med drugim) s totalnim nesmislom svojega početja in absurdi družbe, v kateri vlada oglaševanje in kjer so vsa dejanja in odnosi sponzorirani. Blatnik z izjemno pronicljivostjo in globlje kot insajderskim poznavanjem suvereno, analitično, hladno in precizno opisuje svet oglaševanja in vso njegovo sprevrženost tako iz notranje in kot zunanje perspektive. Kot mojster besede in z lahkotnostjo nekoga, ki vidi in napoveduje smeri dogajanja, niza v pripovedi propagandne slogane, ki bi za najboljše agencijske kopirajterje pomenili kronske izdelke kariere. Skoraj mimogrede navrže, da bi lahko bila vojna eden od najbolj perspektivnih oglaševalskih akauntov v prihodnosti, kar me zadane kot grozljiva, a skrajno verjetna in lucidna zamisel.

V knjigi mrgoli še mnogo drugih aluzij na oglaševanje in vse prisoten brending, trženje, na ljudi, ki tu delujejo, na njihovo odtujenost, banalnost in izpraznjenost, a tudi na sicer redke intimne dvome in ambivalence. Hkrati vleče popolno paralelo s svetom, ki ga pomagajo izgrajevati. Dogajanje je umeščeno v bližnjo prihodnost, moj občutek med branjem pa je, da se vse dogaja tu in sedaj

V Čajnici sem Andreju čestitala za odličen roman. Napak ali napačnih, pretirano črnogledih napovedi prihodnosti, v tekstu, kljub prizadevanjem, nisem našla.

Andrej mi je zaupal, da je tudi sam bil daleč nekoč nekaj tednov ali mesecev kopirajter v neki agenciji. In za vedno odšel.

V nekaj mesecih po izdaji nisem zasledila niti najmanjše omembe knjige v svetu biznisa, kaj šele oglaševanja.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Maja Hawlina ob 11:17  |  Permalink  |  Komentarji (2)


  01. 10. 2008 - Googol

10,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000,​000,000,000

Pred dnevi je Google objavil projekt Deset na sto, katerega namen je vzpodbuditi inovatorstvo na svetovni ravni - predvsem išćejo ideje, ki bi čimvečjemu številu ljudi izboljšale življenje.

Sodelovanje je odprto prav vsem, ki uspejo do dvajsetega oktobra letos dobiti briljantno idejo in jo sporoćiti Googlu. Če je ideja dovolj dobra inovator prejme deset milijonov dolarjev v pomoč izvedbi le-te in le upamo lahko, da bo google pri izbiranju idej boljši od patentnih uradov po vsem svetu.

Vprašanje pa je pod kakšnimi pogoji bo google podaril ta kupček denarja, težko si namreč predstavljam, da bi ga kar podarili in ne zahtevali česarkoli v zameno, saj se gre googlu v končni fazi predvsem za dobiček, pomoč ljudem je le stranski učinek. Vse skupaj je verjetno zelo podobno njihovi obljubi nekaj milijard dolarjev revni afriki za postavitev poceni internetnega omrežja. Res da bodo s tem marsikomu pomagali, ampak v bistvu se jim gre za povečanje števila uporabnikov za nekaj milijonov ljud - genialno.

Všeč mi je, da bo končni krog izbiranja idej potekal javno in tako google ne bo izbral ideje, ki bi mu prinesla največ dobička ampak bo res izbrana ideja, ki bo pomagala veliko ljudem. Sumljivo pa je, da lahko ideje oddajajo samo posamezniki in ne podjetja. Mar zato, ker je posameznika lažje prepričati naj idejo proda?

Kakorkoli, ideje že iščem.

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Jaka Sivec ob 16:49  |  Permalink  |  Komentarji (0)


BLOG

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper