Trenutno je na strani 1 obiskovalec
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Galerija izbranih del
------------------------------------------------------------------------

  OPENWEAR - collaborative clothing
OPENWEAR je nova participativna blagovna znamka, ki smo jo koncipirali v okviru pomembnega evropskega projekta EDUfashion.
več >>


  90-letnica Filozofske fakultete
Kako komunikacijsko obeležiti 90 letnico Filozofske fakultete v Ljubljani? Kako ji tudi skozi samosporočanje vrniti osrednjo pozicijo, ki jo zaseda med slovenskimi izobraževalnimi in raziskovalnimi institucijami?
več >>


  Noč raziskovalcev
Kako predstaviti najširši javnosti vlogo, pomen in dejavnost raziskovanja in raziskovalcev na področju humanistike in družboslovja?
več >>


  URBANO-KOMUNIKACIJSKI PROJEKT TUDIMOJEMESTO.SI
Kako prispevati k sodobni, urbani podobi javnega prostora Ljubljane? Kako na inovativen in novodoben način izpostaviti močne karakteristike in nevsiljivo osvetliti kulturno-turistične zanimivosti prestolnice?
več >>


  Identiteta in komunikacijska orodja projekta POLOK v podporo lokalnim iniciativam
Kako lokalne skupnosti izgraditi odznotraj, omogočiti povezovanje prebivalcev v organizirane lokalne pobude in izgraditi dejavno mrežo pobud?
več >>


  Razvojni proces nastanka identitete mednarodnega projekta To-gather
Proces nastanka identitete je bil zasnovan tako, da bi kar se da močno odražal temeljne miselne korake projekta To-gather.
več >>


  Poper zasnoval in oblikoval vizualni jezik nove izdaje revije Euregio
Kako doseči boljšo komunikativnost prenovljene izdaje mednarodne regijske revije, ki z močnimi vsebinami v več jezikih relevantno predstavlja območje Evroregije, ki zajema avstrijsko Koroško, Istro in Primorsko-Goransko županijo, Furlanijo Julijsko krajino in Veneto ter celotno Slovenijo?
več >>


  HEPI DŽUSI AUR
Kako občutljivi ciljni skupini mladostnikov predstaviti problem opijanja na nerestriktiven, nemoralizirajoč način, v njihovi govorici ter jim hkrati ponuditi privlačno brezalkoholno alternativo?
več >>


  IZBRISAN16LET.SI
Kako učinkovito skomunicirati občutljiv problem, ki že šestnajst let razdvaja slovensko javnost in jo ob tem na združevalen in nespolitiziran način senzibilizirati za človeški problem izbrisanih?
več >>


  NOVA VIZUALNA IN KOMUNIKACIJSKA IDENTITETA PODJETJA ADITUS
Skladno s prestrukturiranjem podjetja, poudarkom na njegovi krovni dejavnosti in usmerjenostjo na nove trge, je Poper na novo artikuliral in repozicioniral podjetje, razvil njegovo vizualno komunikacijsko identiteto in novo spletno mesto.
več >>


  PREDSEDNIŠKA KAMPANJA: MITJA GASPARI
Studio Poper je za predsedniškega kandidata Mitjo Gasparija izdelal komunikacijski koncept, osnovno strategijo komunikacijske kampanje, celostno grafično podobo, spletno mesto in slogan »Za solidarno in prodorno Slovenijo«.
več >>


  OBRAZI LJUBLJANE - komunikacijska kampanja za promocijo nove stalne razstave mestnega muzeja Ljubljana
Za Mestni muzej Ljubljana smo ob otvoritvi njihove nove stalne razstave Obrazi Ljubljane izvedli obširno komunikacijsko intervencijo na sodoben, umetniški, urban, interaktiven, igriv in poosebljen način.
več >>


  SPLETNA GALERIJA OBRAZOV LJUBLJANE
Obrazi Ljubljane so dobili nov razstavni prostor.
več >>


  UMETNIŠKA KOMUNIKACIJSKA INTERVENCA V MESTO - CESTNA POEZIJA
V Studiu Poper smo za Mestni muzej Ljubljana razvili koncept in kreativno rešitev umetniškega projekta Cestna poezija, s katerim smo 10. junija letos vstopili v javni prostor Ljubljane na inovativen, urban, ustvarjalen in estetsko uglašen način.
več >>


  VŽIGALICA- Galerija Mestnega muzeja Ljubljana
Ime in logotip nove, novodobne, progresivne galerije Mestnega muzeja Ljubljana bosta produktivno vplivala na zunanjno podobo in notranje delovanje institucije ter obljubljata sveže in aktivno vključevanje v mestno resničnost Ljubljane.
več >>


  Ljubljana - v dialogu
Komuniciranje in promocija programa Evropska prestolnica kulture (EPK) Ljubljana 2012 tako časovno kot vsebinsko sledita razvojni logiki projekta. Prav tako v celoti podpirata zastavljene projektne cilje
več >>


  Arzenal - časopis za avtonomijo mišljenja
Studio Poper je konceptualno, strateško in kreativno podprl lansiranje novega časopisa Arzenal. Kampanja, ki umešča časopis v kulturno...
več >>


  Ni miru: So iskanja
Kampanja >NI MIRU: SO ISKANJA - 25 let Znanstveno raziskovalnega centra pri SAZU< je zahtevala komunikacijski pristop, ki odraža vsebino in delovanje ene najpomembnejših...
več >>


  Kul je premisliti droge!
Kampanja je namenjena predvsem osnovnošolcem in srednješolcem. Glede na ciljno skupino smo morali biti še posebej pozorni pri izbiri komunikacijskega pristopa...
več >>


  Silly Antiterminal Coffee Cup Collection
Postavitev plinskih terminalov v Tržaškem zalivu bi imela daljnosežne posledice za onesnaževanje okolja, povzročila bi militarizacijo...
več >>


  Prenova tiskovin CPI
Center Republike Slovenije za poklicno izobraževanje - CPI, je odgovoren za sistemsko raven kurikularnega načrtovanja, implementacijo novih programov in skrbi...
več >>


  Kaj poživlja Slovenija?
Studio Poper je soavtor koncepta in avtor spletne strani družbene kampanje Kurenti, v kateri smo se lotili razmisleka o vladnem ukrepu, ki je v javnosti vzbudil zelo...
več >>



 

Novice:
--------------------
: RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 - Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie.
več >>
--------------------
: TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 - Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju

takipçi satin al
bft motor
vakıfbank borç sorgulama
Cialis
nice motor
Bir daha link ekleme buraya yoksa sıkıntı olacagım sana



več >>
--------------------
: O PREOBLEKAH PARTICIPACIJE
04. 9. 2014 - Intervju za RTV SLO - MMC
elektrik faturası ödeme
btf servis



več >>
--------------------

več novic >>
 





na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper