"Poper ustvarja produktivne komunikacijske odnose
med dobrimi podjetji, mediji, organizacijami,
posamezniki, družbo in kulturo."
Blog ----------------------------------------------------------------
26. 11. 2008 -
Stickeraward
Prvi mednarodni "Stickeraward" je v parih letih zrasel v največji festival nalepk na svetu. Festivalska spletna stran baje predstavlja tudi največji arhiv teh krasnih medijev. O tekmovanjih na področju komuniciranja imam sicer precej slabo mnenje, zato se praviloma ne odzivam na povabila v žirije. Stickeraward pa je zame vsako leto izredno zanimiv, saj gre za neinstitucionalizirano medijsko produkcijo taktične narave, ki je v približno zadnjih petih letih izredno razširila svojo kreativno imaginacijo. Do letos. Ko sem letos ocenjeval dela sem ugotavljal, da je razen nekaj res izvrstnih, večina del slabih tako v konceptu kot v izvedbi. Razlog za to je najbrž v tem, da je street art postal še ena izmed prostočasnih rekreacij, ki jo veliko ljudi izvaja "za štos" in "na pol". Tisti virtuozi tovrstnega komuniciranja pa so se umaknili iz bolj množičnih scen. Vprašanje je kam?