Trenutno so na strani 3 obiskovalci
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Blog
----------------------------------------------------------------
  28. 12. 2008 - Bilboardi na Tajskem

Pred nekaj tedni nam je pisala arhitektka in oblikovalka Mojca Bizjak. Odzvala se je na naš oglas- Poper se namreč širi in zato iščemo strokovnjake iz različnih področji, da se nam pridružijo. Mojca je trenutno na šestmesečnem potovanju po Aziji in trenutno križari po Tajski. Izmenjala sva si par prijaznih mejlov in se dogovorila, da se o možnem sodelovanju pogovarjamo po njeni vrnitvi. V enem izmed dopisovanj sem Mojci predlagal, da za naš blog napiše kaj o oblikovanju/komuniciranju, kot ga doživlja na svoji poti. Tole sem danes prejel po mejlu:

Na glavni avtocesti od Bangkoka proti Chiang Maiju je ob cesti opaziti precej plakatov. Večina jih napisanih na roko in improvizirano postavljenih ob cesto, a vsake toliko, predvsem na začetku in koncu mest, se pojavi ogromen bilboard. V tej vizualno bogati deželi bi človek pričakoval, da bodo tudi plakati barviti in vizualno atraktivni, a v resnici je situacija takšna (in ne, tole ni izbor, takole izgleda približno 70% bilboardov):

... pravzaprav vzamem besedo nazaj - osebno so mi tile bilboardi precej bolj vizualno zanimivi kot tisti, ki smo jih vajeni iz naših cest! Mojca Bizjak

 
Dodaj v del.icio.us
----------------------------------------------------------------
Objavil Oliver Vodeb ob 13:28  | Permalink | Komentarji ( 0 )
----------------------------------------------------------------
Koda: breaker
0 1 2 3 4
breaker breaker breaker
Verifikacija: breaker
breaker breaker breaker
breaker breaker breaker
breaker breaker breaker
Ime: breaker
breaker breaker breaker
Tvoj blog: breaker
breaker breaker breaker
Komentar: breaker
breaker breaker breaker
   
----------------------------------------------------------------

O BLOGU
------------------------------------
breaker
Poper blog je dialoški prostor, kjer objavljamo teme, ki so povezane z dejavnostmi Popra - včasih pa tudi takšne, ki nas zanimajo osebno. Pisci/ke smo člani/ce ekipe Poper.
Naročite se lahko na RSS feed ali pa nas redno obiskujte na tem naslovu.

------------------------------------
ZADNJI VNOSI

23. 7. 2014 - MEMEFEST 2014
13. 4. 2014 - ŠTUDENTJE MARKETINGA O MARKETINGU
13. 3. 2014 - VSE BOLJ SKLONJENI, VSE BOLJ UPOGNJENI
05. 3. 2014 - TODOROVIĆ
07. 2. 2014 - GLINENČKI V INDIJI
------------------------------------
ARHIV
breaker
Julij - 2014
April - 2014
Marec - 2014
Februar - 2014
December - 2013
November - 2013
Oktober - 2013
September - 2013
Avgust - 2013
Junij - 2013
April - 2013
Marec - 2013
Februar - 2013
Januar - 2013
December - 2012
November - 2012
Oktober - 2012
Avgust - 2012
Julij - 2012
Maj - 2012
April - 2012
Marec - 2012
Februar - 2012
Januar - 2012
December - 2011
November - 2011
Oktober - 2011
September - 2011
Avgust - 2011
Julij - 2011
Junij - 2011
Maj - 2011
April - 2011
Marec - 2011
Februar - 2011
Januar - 2011
December - 2010
November - 2010
Oktober - 2010
September - 2010
Avgust - 2010
Julij - 2010
Junij - 2010
Maj - 2010
April - 2010
Marec - 2010
Februar - 2010
Januar - 2010
December - 2009
November - 2009
Oktober - 2009
September - 2009
Avgust - 2009
Julij - 2009
Junij - 2009
Maj - 2009
April - 2009
Marec - 2009
Februar - 2009
Januar - 2009
December - 2008
November - 2008
Oktober - 2008
September - 2008
Avgust - 2008
Julij - 2008
Junij - 2008
Maj - 2008
April - 2008
Marec - 2008
Februar - 2008
Januar - 2008
December - 2007
November - 2007
Oktober - 2007
September - 2007
Avgust - 2007
Julij - 2007
Junij - 2007
Maj - 2007
April - 2007
Marec - 2007
Februar - 2007
Januar - 2007
December - 2006
November - 2006
Januar - 1999
Mesec - 0000

breaker
PRIPOROČENI BLOGI

Smart mobs

Rushkoff blog

Design observer
Unmediated ideas
Social Design Notes
Speak up!
Lens culture
Adverblog
Adverlab
Convergence culture
 
 


na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper