Trenutno sta na strani 2 obiskovalca
slo | eng

Konceptualne, kreativne in taktične interakcije
blank blank blank blank blank blank blank blank





Novice
-----------------------------------------------------------------------------
18. 4. 2008 - KOMUNICIRANJE EVROPSKE IDENTITETE
Studio Poper bo vodil komunikacijski del vseevropskega projekta: "European multiple choice identity".

Projekt, katerega naročnik je Nizozemska vlada in bo v prvi fazi trajal dve leti, bo v evropski šolski sistem integriral metodologijo poučevanja. Njegov glavni namen je medkulturni dialog, vzpodbujanje kreativnosti in aktivno izgrajevanje osebne in kulturne identitete mladih v različnih evropskih državah. Poper bo skrbel za komunikacijsko podporo, grajenje skupnosti, socialnih omrežji in identiteto projekta. Poleg različnih institucij pri projektu sodelujeta tudi glasbeni skupini U2 in REM, ki bosta prispevali svoje skladbe in osebno podpirali kampanjo.

<< nazaj

 

Novice:
--------------------
: RACE FOR THE PARTICIPATION
30. 6. 2015 - Maja sodeluje na konferenci Fragments of Empire collaborative Futures, ki ga organizira dunajska Akademija za uporabne umetnosti. Naslov njenega predavanja je Race for the Participation/The ambiguities of participatory practices in EU policie.
več >>
--------------------
: TEKMA ZA 'PARTICIPACIJO'
27. 11. 2014 - Dvoumnost participatornih praks v umetnosti, kulturi in nevladnem sektorju

takipçi satin al
bft motor
vakıfbank borç sorgulama
Cialis
nice motor
Bir daha link ekleme buraya yoksa sıkıntı olacagım sana



več >>
--------------------
: O PREOBLEKAH PARTICIPACIJE
04. 9. 2014 - Intervju za RTV SLO - MMC
elektrik faturası ödeme
btf servis



več >>
--------------------

več novic >>
 





na vrh /\/\
Copyright © 2006 Poper